Wednesday 22 January 2014

Perempuan mengalirkan air mata darah !

Posted at  08:43  |  in  hiburan


Seorang perempuan berasal daripadaRepublik Dominika bernama Delfina Cedeno menderita penyakit yang jarang ditemui. Perempuan berusia 19 tahun tersebut mengeluarkan air mata dan peluh darah. Cedeno juga mengeluarkan darah dari celah kuku, pusat, dan lubang hidungnya. Dia telah menderita penyakit ini sejak empat tahun lalu. Cedeno awalnya keliru dengan keadaan dirinya. Banyak saudaranya tidak percaya sehingga mereka betul-betul melihat darah yang keluar dari seluruh tubuh perempuan malang ini. "Pada awalnya, tidak ada yang boleh membantu saya dan mereka memerhatikan saya seperti orang gila ketika saya mengatakan kepada mereka apa yang sedang berlaku," ujar Cedeno. Oddity Central memetik, Khamis (12/12/2013).
"Saya pernah mengeluarkan darah selama 15 hari sampai saya memerlukan transfusi darah. Saya tidak tahu apa yang harus dilakukan, saya sangat takut dan stres"  Pihak doktor berhasil mendiagnosis penyakit misteri ini. Cadeno mengidap hematidrosis yang menyebabkan tubuhnya memiliki 20 kali lebih banyak penghasilan adrenalin daripada orang normal. Perempuan tersebut mengeluarkan darah ketika tekanan darahnya naik mendadak. 

p/s: ingatkan air mata darah tu tipu je

Share this post

About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 Tested. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top